Året som har gått 2007.

Varje år måste man såklart sammanfatta det gångna året. Upplevelser som berört, vad man lärt sig, glada minnen, ledsna minnen osv....

Det har varit en dåligt år. Det känns inte bra att säga det men så är fallet. Vissa år är bättre och andra sämre. Jag har nämt det tidigare men redan på nyårsafton förra året satt jag med en dålig inställning till det nya året. Det har varit gräl, gräl, slagsmål, bråk, tjafs, irritation. Mkt upp och nedgångar. Jag vet varför det va så från min sida - Jag va uttråkad. Jag är en rastlös person, behöver inre tilfredställelse och omväxling i mellan åt. Annars har året bestått utav fest. Tror inte jag vart nykter många helger alls, om ens någon. Ingen bra ekvation det där? Alkohol tillsammans med ett krisigt förhållande. Skulle antagligen ha vart hemma och vårdat om varandra istället. Men ibland är det för sent. Sommaren har vart katastrofal. Allt från sönder rivna kläder till att hitta sina saker ute i trapphuset. Svartsjuka... tillslut fick det liksom vara nog. Det är väl ungefär det jag kommer ihåg från detta år. Fest & bråk. Men jag antar att man lär sig något på vägen. Bättre att ångra det man gjorde än det man inte gjorde. Riight?

image1320                            image1320      

Årets låtar:  Apologize - one republic, How to save a life - the frey, Umbrella.
Trender - lacktights, hängselklänning,
Årets resor - Turkiet, London, New york, Tyskland.
Årets jobb : Melkers, Shell, Statoil k-hamn, Guldfynd.
Årets sjukaste: Slagsmål med pojkvännen
Årets mest sagda: "jag vet inte vad jag vill"
Årets favourit fras: Det är kärlek det.
Årets nya vana: regelbunden träning.
Årets nykomling: Att dejta.
Årets most have: Walk in closet.
Årets besatthet: Underkläder & Skor.

Nyårslöfte --- > Bli en GOOD`er girl. Ta vara på heeeela detta år ; )
Full fill my dreams.

Här bjuder jag på året i bilder. Enjoy Sweethearts <3

image1373
 
En ladies niight i Gbg. Underbart roolig kväll.
    


image1380

Årets resor. Kärleks-shopping-supar-upplevelse resor :)
 
              

image1395


London with Bellus...

    

New York (klicka för mer bilder fr. NY) best fukking trip in my life. SO FAR!

image1408
        

image1407

Starbucks, Sjögräs, Opera, Kändisspotting, Ground Zero, Central park, The flatiron building, Empirestate building, frihetsgudinnan, Champange, Promotors, Vattenpipa, Gentlemän, limousine.

image1416

Skål för the friends of the year. <3

       

Emma & Bella och Mims, love U too =)

image1419 


Årets favourit hår. Red & Black.

image1428
 
Mitt livs första kryssning. Fjortis-supar-finladscruise.
+ en nykter kväll på stureplan. huhu.

       

Årets BILD.

image1436


   Årets Seriösa : )

   

Hoppas ni ALLA får ett super bra år.


    

image1447

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har sagt de förut men jag säger det igen, du är sjukt snygg Alexz! Fina bilder också, vill också åka till NY. Hoppas att du får ett bra år :) Kram // Carro

Postat av: Carro

Just de, jag måste fråga en sak. Dom sjukt snygga rosa strumpbyxorna som du hade på New York resan, vart har du köpt dom? Kram!!

2008-01-06 @ 19:59:48
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Carro: Då tackar jag igen ;-D Ja NY borde du åka till, det är ett måste. Ett toppen år till mig. Kram.

2008-01-06 @ 20:10:21
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Carro: Dem rosa antar jag att du syftar pÅ? Köpte på topshop i London. Tror de reas ut på Svenska topshop nu :)

2008-01-06 @ 20:46:59
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

roligt att du försöker bättra på ditt beteende.någon gång får man ta sitt ansvar som människa och sluta tycka synd om sig själv o skylla på andra för sina misstag. lycka till och god fortsättning

2008-01-07 @ 00:48:39
Postat av: Carolajna

En ledsen Barbie skriver till dig nu. Vart tog hyllningsbilden pa mig och dej ivagen bland hogen med vanner?:( Enda sattet du kan gottgora mig pa ar att tillagna ett helt inlagg till mig. Faktiskt.

2008-01-07 @ 18:07:58
Postat av: Alexzandra

Anonym: Vet inte riktigt om jag kan identifiera mig med att "tycka synd om mig själv o skylla på andra" men att bli en bättre människa kan man alltid bli! Ha en god fortsättning du med. Kram

Carolajna: Done sweetheart. Jag har ju länkat till NY resan och där är du med everywere, lite så jag tänkte =) Puss på dig.

2008-01-07 @ 19:15:52
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback