Det bästa utav Sälen.

snowboarding


    

Sen det senaste inlägget har jag haft betydligt roligare. Jag är fortfarande fast besluten om att nästa år är det Åre som gäller. Sälen är avklarat nu, man får acceptera att man blivit äldre! Vilket fall som helst så försvann magsjukan lagomt till nyårsdagen och de va då jag äntligen tog mig ur stugan på riktigt. Jag menar att ligga inne när man är i fjällen är bara jävligt deprimerande. Drog på mig vinteroutfiten och drog till afterskiiin. Där vare annat än lugnt, beställde in öl-och-cider-kanor. Efter det va man i full gång. Behövdes inte mer än 2 glas cider.....

Det blev även en sväng upp i liftarna & backarna. Jag va något nervös för att ställa mig på brädan så här 2 år efter. Men glad att jag gjorde det. Det är verkligen som att cykla, har man en gång lärt sig så sitter det. Första åket va lite skakigt :-S Men sen slog jag på ipoden och drog i väg ensam bland backarna. Underbart! Det gick som en dans på rosor. Inga trasiga svanskotor lr missöden alls. Och va passade bättre än att avsluta med afterskin igen? Lovely. Det bästa utav Sälen helt enkelt. Men man ska sluta när det är som bäst. Att stanna tills på Söndag fanns inte. Hemlängtan gör sig påmind och 4dagars fest räcker gott och väl. Vi är inte på en varmcharter resa inte.

Åkte hem precis i rättans tid, kände att jag började bli lite lättretad. Blir lätt så med 12pers i en stuga. Olika viljor och kö till toan :-)

Medans vissa blivit påsatta i både skogar, mot dörrar och av flera samtidigt *Oops, lite ärlig här!.... så har en annan inte ens hunnit dela ut årets första kyss. Good girl var det va? Still going strong!


Kommentarer
Postat av: micke

Ja,olika falla ödets lotter.När du drar på dig vinteroutfitten.Så finns det andra som drar på sig workoutfitten.

2008-01-04 @ 09:59:06
Postat av: Alexzandra

Micke: Va förargligt det lät. Men alla måste vi jobba förr lr senare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback