Ett skepp kommer lastat med Rosor.

Vad kan vara bättre än att mötas av en stooor buket blommor när man kommer till jobbet?? (möjligtvis att komma hem och mötas utav dem) Helt plötsligt kändes ett 12h nattpass som en dans på rosor - klyftig jag va där :)

12 rosor stod där på personal rummet, till mig @--}-`--

Om sanningen ska fram så har jag aldrig fått rosor utav någon pojkvän förut. Det är bara
beundrare/flirtar/dejtar som överraskat mig med blommor. Ioförsig är det uppskattat fördä. Men denna gång va det lite extra speciellt eftersom kortet va signerat från Mr. Varje gång jag hade vägarna förbi lagret va jag tvungen att gå in och pilla lite och lukta dem. <3 Det lönar sig att vara snäll flicka.

Det här "misstaget" som hände på julafton kan helt enkelt va det bästa misstaget jag gjort. Det återstår och se...

blombud<3

Det känns underbart att äntligen ligga i sängen. Har varit så fruktansvärt trött de här 2 nattpassen! Har lovat att inte gå ur sängen fören tidigast 2 imorn, det tänker jag hålla :-P Imorn ska det inte bli mkt gjort alls!

Kommentarer
Postat av: Sara

gulligt =)
Hoppas jopbbet ej var kaos!

Postat av: m0a

Haha! det är ju bättre än ingen! Om dom ärlångt borta, och ännu längre efter i natt .
Vilka fina blommor ! :) kram

2008-01-13 @ 11:16:26
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sara: Nej det va faktiskt en helt ok natt, nästan lite för lugnt mellan svängarna :-/

m0a: Yesyes :P

2008-01-13 @ 13:28:20
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Va,är det för en underbar kille,håll hårt i han

2008-01-13 @ 14:41:53
Postat av: Alexzandra

Anonym: Det ska jag göra =)

2008-01-13 @ 16:25:12
Postat av: Wysteriia

nej så gulligt :D

2008-01-13 @ 17:21:07
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback