Girldinner at my place.

Igår vankades den planerade tjejmiddan // inflyttningsfesten. Det var en väldigt lyckad kväll. Jäääätte tack till alla ni som va där, utan er hade det inte vart nån fest =) o presenterna sen, det är liksom pricken över i`t.

paartyatalexz


   

sötisar

Alltså jag vet inte om det är kameran lr om det är dags för ett mörkare puder för attsingen va jag är vit in tha face på alla bilder. Inte nöjd med en ända bild från hela kvällen. Men huvudsaken är att jag är nöjd med kvällen in real life.

   

O utan dig min tjoockis hade jag inte haft nån middag att bjuda på. haha.
Tack Michaela! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, men hellre lite vit i fejan än att doppa ansiktet för djupt i BUS-krämen som en av dina kompisar verkar gjort.. =S Tårtan såg för övrigt urgod ut!! =p

Postat av: Alexzandra

Angelica: Nu känner jag att jag måste vara fräck tillbax men det va jäkligt ouppfostrat att skriva så om en av mina VÄNNER. O sen så är det ingen som använt BUS på festen utan de pressar i solariet istället. : ) men helt upp till alla. Tårtan va förövriiigt underbar!

2008-01-27 @ 18:20:08
Postat av: Emma

ouppfostrad eller möjligtvis socialt inkompetent.. Man kan ju se det såhär också, hellre snygg än ful.

2008-01-27 @ 18:31:10
Postat av: Elin

Tack för en super trevlig kväll alex =) hoppas du hade lika kul som ja! såg dej aldig på statt sen bara..? :p

2008-01-27 @ 18:43:27
Postat av: Alexzandra

Elin: Ja super kul att du ville komma sötnöt :)) Hoppas det blir fler ggr nu. O du som har hus, när vankas det stor partaj? kommer in på tisdag och hämtar tårtan. Om du minns den. ahha

2008-01-27 @ 18:50:59
Postat av: ellen

vad är det för härliga drinkar ni har i glasen? ser goda ut iaf=)

2008-01-27 @ 19:14:36
Postat av: Sara

Thxs for en underbar kväll och super god efterrätt honey=) kan inte du skicka bilderna till min mail/msn? vore gulligt=) är för övrigt helt kär i din lägenhet;P syns imorgon:) pusss

2008-01-27 @ 20:37:56
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Okej, my bet, men det såg iaf inte naturligt ut.

2008-01-27 @ 21:04:55
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Jenny

Oj då.. varför känns de som att jag är bus brännan? hehe. Tack för engrym kväll alex!!

2008-01-27 @ 21:30:13
Postat av: Michaela

Haha det var sååå lite så :) Det vart allt en väldigt lyckad kväll !! Hoppas ni hade det skoj ute med . Jag somnade som en stock när jag kom hem :D KRAMKRAM

2008-01-27 @ 22:16:05
Postat av: sarah

Sötis :)

2008-01-27 @ 22:31:44
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Ellen: Det är en grasshopper. Vit cacao och mint med grädde och mjölk, min absoluta favvo drink =) tyvärr gör dem den inte på krogen..

Sara: Det kan jag göra! o tack för att du kom. Hade ju inte blivit nått partaj utan mina fina flickor ;) jag är oxå kär i lägenheten efter att sovrums lampan kom upp. haha. Jepp slå en pling när jag ska gå ut. puss

Jenny: Haha, för att du är brunast av oss alla snygging ;)) Kul att du ville komma.

Michaela: Vi hade skoj ute med, lite dimmigt as usal men hela kvällen va väldigt lyckad. Jag kom väl i säng 05 och va uppe kl 09. Fortfarande full :-S haha.

Sarah: Sötis? tack antar jag? ;)

2008-01-27 @ 23:17:34
Postat av: Elin

ha ha, sötnöt? go du e! :) klart ja fixar tårtan! och så se vi på pumpen ikväll me =)

2008-01-28 @ 10:33:32
Postat av: Alexzandra

Elin: Gött, som om jag behöver meeer tårta efter helgen haha. Men gott ska det bli :) Jajemen, ses ikväller. Pöss

2008-01-28 @ 11:47:19
Postat av: caroline

vad roligt ni verkat haft! klart du ska vara nöjd, du e ju jätte fin på alla bilder ju :D

2008-01-28 @ 19:53:34
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Caroline: Dessvärre är jag inte nöjd med en ända bild på mig. Men tack ändå ;)

2008-01-28 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback