I`m happylicious.

och ni kan aldrig gissa varför! Men jag ska tala om varför.... brevbäraren har tappat av lite räkningar här för en stund sen. 11800:- blev det denna månad (inga typ roliga hmpaket nu ut riktigt riktigt tråkiga utgifter...) Är ni med o gör vågen för min skull? Just great att jag får fruktansvärt bra lön den här månaden. RIGHT! :-S Jaa, så vare det där bordet, lampan, hyllorna jag skulle hämta ut oxå. Herregud säger jag bara.

40h helgen sitter ganska fint nu, hjälper visserligen inte denna månad men...
O jag bara MÅSTE köpa nya kläder. Blir galen annars. eh, livet är som en brustablett, det löser sig alltid. image1504
 
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort till Bahamas via google earth. Världens bästa program.
Ladda hem!

image1503

Denna bild SKA jag ta i höst. Så det så!!!!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Som en brustablett.. hahaha!! den va bra du!

2008-01-16 @ 12:39:08
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Jag vet! klokren juh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback