Inte som jag tänkt mig.

Mina victoria secret bikini`s har kommit. För det första BARA överdelarna. Jag som skämtade om att man säkert beställde dem försig. Suck! För det andra va de inte alls som på bilden. Det ena mönstret va lite B-igt! Den andra är blå/lila på bilden men zerise i verkligheten. Det är därför jag inte ska beställa kläder som man inte kan prova först. Hehe. Men det duger helt klart i Bahamas ändå. ;)

Och klänningen XS ligger på posten, förstår ni hur fort jag fick den? SERVICE! (skickade efter den 14.50 igår.)
.......o ellos paketet har kommit. Kul kul!

Nu blir det en tur in till Örebro. Komplettera matposlin till lördag. Kolla mobil. Handla lite kläder.

paljettbikini

Såklart jag skulle hitta en till jag vill ha. Tror jag blivit beroende av badwear :-O

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha!! Ja de va ju precis så du sa.... :P Men fan va tråkigt..

2008-01-24 @ 14:01:42
Postat av: annie

oj vad du shoppar, fått en bra lön?=) en annan får ju bara nöja sig med mat och möbler den här månaden, kläder får vänta..:( klänningen var super fin, jag röstar på hollywoodlocks=)vilken babe du kommer bli! hehe

2008-01-24 @ 19:20:29
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Ja jag vet :-S jobbigt det blev!

Annie: haha, ehm? Jag hade räkningar på 11.800:- den här månaden fick ungefär hälften av det i lön. Så jag fick allt annat än bra lön. Men jag lite av ignorerar det. det löser sig som jag brukar säga. ;P

Postat av: Gingerjennifer

va går summan lös på om man beställer fån victorias secret me fram o så? pössssssss

2008-01-25 @ 13:44:45
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Gingerjennifer: Hört talas om att gå in på VS hemsida och kolla? latmask! För mig kostade det 25dollar. Men det beror på hur tungt det är. Normaltsätt så beställer man ju underkläder o det väger ju noll o inget så runt 25$
:)

2008-01-25 @ 16:06:33
Postat av: Jimmy

Du Alexz... Vem va det som sa nått om att leva som "teenage millionare"....... Känns som du tagit min plats där... hehe

2008-01-25 @ 17:45:50
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Förstår inte alls va du menar :) Så länge det finns pengar kvar på kortet är det bara att handla. mkt fint måtto! hehe.

2008-01-25 @ 22:03:39
Postat av: Sandra

Vart i helvete finns de snygga stringbadtrosor *heter de så?* Du vekar ha koll på de mesta så verkar vara rätt person att fråga:P haha!

2008-01-25 @ 23:15:34
URL: http://hylen.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sandra: Stringbikini har aldrig vart min grej. Tror inte det är speciellt vanligt heller. Nog ganska svårt att få tag i om jag ska va ärlig :-S dumt juh, tyvärr kan jag inte hjälpa dig där. Men jag är avundsjuk på diig som anser att du kan ha string. :-O tänk om man kunde det.

2008-01-25 @ 23:36:50
Postat av: Jimmy

mm precis! låt pengarna rulla... men menar du så länge det finns kredit kvar eller lön? för det är ju en viss skillnad... lyxfällan here we come typ... :)

2008-01-26 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback