Love at first sight.

Alltså ser ni? I`m totally in love. Färgen gör typ hela bilden men hur snygg är den inte? Eftersom de spärrar alla sidor på jobb datorn så får jag stå och surfa på blocket. Varför nu blocket funkar? :-S Det va 2 poliser som stod och gjorde mig sällskap typ 2h inatt. Hur trevliga som helst, vi stod och pratade bilar. Haha. Där i genom fann jag dessa skönheter. 429.000kr kostar denna beauti.

loveatfirstsight 

O hääär gott folk. Alla som känner mig vet att cab is the only right for me. Dock har jag inte funnit den perfekta. (normaltsett tycker jag bmw är en "Turkbil") men det ligger inga såna vibbar över denna. Ge mig en mille och den är min, finns att hämta i Linköping. Som polisen sa - Ja, det blir ett par nätter till om du ska ha en sådan. Fast han sa även tror du att du skulle fortsätta jobba på statoil om du hade en sån? Hm, är väl precis det jag skulle göra? Skulle få jobba dygnet runt. haha.. :)

kärr

 

Käär, käär, kär.. Vilken tycker ni är snyggast?

Varför kan man inte jobba sig rik i det här fukking landet för?


Kommentarer
Postat av: P

Jag tycker du Audi:n är hetast! :)

2008-01-31 @ 13:51:14
Postat av: Sarha

Håller med Audi:n är grym.. Vet du vad man kan göra?! Min pojkvän brukar köpa bilar i tyskland, mycket billigare. Men du måste ha med dig någon som är bilkunnig och som helst talar tyska. J köpte en HET mercedes slk bla därifrån, mycket billigare och såå fin. Jag grät, på riktigt, när han sålde den. Tror ena hemsidan heter www.automobile.de

Postat av: Alexzandra

P: Den är mer "mig" över den iaf :)

Sarah: Jo det är många som importerar från Tyskland fast det är ju ett litet projekt väl. Har dock en kille som kan hjälpa mig med det fall jag skulle vilja. Men är dem inte oftast billiga pga mindre krockskador o såna ting? Ska kolla in sidan på en gång, tack för tipset! ;)

2008-01-31 @ 16:51:58
Postat av: Elin

Den blåa e helt klart snyggast! =) synd att du inte orka me på pumpen, men f*n va jobbigt de va!

2008-01-31 @ 22:21:42
Postat av: xXx

no en honda s2000 ska de vara

2008-02-01 @ 01:09:12
URL: http://xxxsecrets.blogg.se
Postat av: J

Bmw är ju klart snyggast, dock skall det vara en mörkgrå!

2008-02-12 @ 12:42:41
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Alexzandra

J: Grå tycker jag är jätte tråkigt eftersom var och varannan människa kör runt i en grå/silverfärgad bil. Men smaken är som baken =)

2008-02-12 @ 13:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback