När man bor i en liten värld...

Hör på det här föresten.

family


Killen jag dejtar, hans bror är tillsammans med en söt liten tjej. Under de här månaderna har jag såklart bekantats en del med henne. Så, stöter jag på henne och hennes mamma på donkan. Varav jag ser vem hennes mamma är!! MIN MAMMAS SYSTER (dem har ingen kontakt annars hade de ju inte vart nåra konstigheter...)  med andra ord är hon och jag alltså kusiner. Självklart har jag berättat det för Mr X och han har i sin tur berättat för bror sin. Fast hans bror vågar inte säga nått till sin tjej.. (?!) Jag kan lova er att det är det första jag kommer häva ur mig på fyllan. Tss. Och när mamma & jag stod på gymmet idag så kommer hon & hennes mamma in. Något sådär halv spänt. Med tanke på min tabbe här om kvisten så har det vart lite stelt mellan oss men va fan nu är vi ju släkt och grejer. Grymt. Hoppas man blir bjuden på deras bröllop, då kommer hennes morfar sitta där (som även är min morfar men som jag aldrig träffat trots att han bor i samma stad...) Man skulle kunna säga att världen är både liten och stor i denna situation.

Kommer säkerligen komma fram till henne ganska snart. :-P

Kommentarer
Postat av: Carolajna

Alexz, det har later ju helt sjukt! sjukaste historien jag hort i mitt liv kanske. WOW!

2008-01-07 @ 22:34:32
Postat av: Wysteriia

Men oj..va knasigt..världen är bra liten :D

Postat av: Alexzandra

Carolajna: Haha, alla släkt med alla? :)

Wysteriia: Ja, vad är oddsen för att man tar en varsin bror? tss...

2008-01-08 @ 00:52:12
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: sarah

oj.. vilken grej :D

2008-01-08 @ 15:09:18
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback