OH LORD.

På lördag ska JAG göra 3-rätters till 10 flickor. Haha. Not my grej. Men såklart har mina fina flickor erbjudit sig att hjälpa till. Kanske behövas, vill ju inte att lägenheten brinner upp innan jag betalat första hyran. Fast då har jag ju brandsläkaren jag fick i Julklapp. mohaha..

Vad jag ville komma till är att denna låt kommer lyssnas sönder på hela festen. Stackars mina gäster. Här vankas födelsedagsfest och jag ska va i bäästaste skicket (inkluderat att komma in på STATT)

Höj volymen nu för helvete!!!!!
Jag står i min ensamhet här och dansar kan jag meddela woho

Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

Trevligt med tjejmiddag :)

Postat av: Carolajna

ahh onskar att jag kunde komma pa din middag! Onskar saaa!!!

2008-01-21 @ 17:21:32
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Amelie&Emelie: jA, jag hoppas på en super kväll =)

Carolajna: Det önskar jag med! sötnöt.

2008-01-22 @ 06:47:15
Postat av: Jimmy

Bra låt! Aldrig hört förr.. videon va ju oxå bra.. :P hehe.. vem har gjort den?

2008-01-23 @ 11:16:54
Postat av: Alexzandra

Jimmy: Det va Mr som visade mig den. den fick tydligen honom oxå att dansa i köket :) David Guetta (love is gone är ju oxå bra) den har du garanterat hört =)

2008-01-23 @ 12:25:21
Postat av: Jimmy

Ja den är ju grym! Förra årets bästa låt typ! Varje dag
i bilen hela sommaren typ..=)

2008-01-23 @ 12:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback