Önskar..

Andra morgonen i rad som jag önskar att jag hade ett jobb som inte var offentligt. Vill oxå kunna slöa fram till "fikat" och sen dra igång strax innan lunch för att sen räkna ner till hemgång. Det skulle inte skada om jag kunde sjukskriva mig utan att hitta ersättare oxå :) Men nu har jag ju det lite knivigare än så. När klockan slår 09 ska jag infinna mig bakom kassan och sen stå där i 10h, att vara osocial kommer inte på frågan :-S Idag har jag så inte  lust att kallprata med massa kärringar och gubbar, jag vill pyssla med min walk in closet.

Jeffla kul att gå hemifrån 9 och komma hem 21. Jiiiha. Bara att lägga sen igen eftersom man måste till the same shit tomorrow.

soft

Kommentarer
Postat av: Hanna

Får man fråga vart du har köpt dina blommiga sjal du hade på dig på NY bilderna?=)

Postat av: Jove

Känner igen den där känslan! Tack och lov rör det sig för min del bara om ett extrajobb. Jag skulle aldrig orka jobba sådär heltid..

2008-01-08 @ 16:08:20
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Hanna: Den har jag köpt på Indiska :) Tror dock inte den finns kvar, men du kan ju alltid kolla!

Jove: Ne, det är det jag känner nu efter 2mån vikariat. Tack och lov att det bara är 2vec kvar på vicket. hehe :P

2008-01-08 @ 19:51:32
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback