Trött efter en "hård" shopping dag!

Kom hem från Örebro för sisådär en halv timme sen. La mig i ett bad det första jag gjorde. Ett chocklate-bubbel-bath, very nice. Kännde mig lite dum som låg där med rinnande tårar. Asså inte för att jag va ledsen utan för att jag va TRÖTT. Och jag ska jobba natt idag! ;`( får trösta mig med alla fina kläder jag fått med mig hem från Örebro. Tror jag ska klara mig utan klädshopping fram till 8 mars då jag ska på 25års fest i Gbg. Måste klara mig tills dess. Har även lovat mig själv att inte sätta min fot på ikea på minst 2mån. Jag spyr på ikea kan jag meddela. Fan sprungit där 2ggr i veckan i 6vec, lr ja nått däråt iaf.

shopping


Som sagt, det blev en del shopping idag. Har ju totalfastnat för en viss outfit. Blommig blus och jeansshorts med högmidja. Tyvärr har inte de vanliga klädkedjorna fått in jeansshorts with high weast ännu. Istället inhandlade jag
2 svarta bomullskjolar med högmidja. Snyggt till rockiga tees och även till nått korsett liknande. Ni vet en a là elin pling outfit. Den I liike :-D Blev även 2 jeans,
2 tees, 2 jack/munkisar o en söt ärmlös blus .... Nöjjder. Gina tricot har åter igen höjts i mina ögon efter en period av frånvaro. O nu är även maten inför lördagen inhandlats. Plus lite bestick, glas och dessertskålar. Det blev en dyrbar kväll. Hohoh..

Sen måste jag meddela att storlek XS waaas PERFEKT! Det hänger förtillfället 2 lovely dresses i min closet. (hej Victoria Silverstedt. Queen of svengelska).... riiight? Som sagt jag är trött.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: m0a

Åh vad underbart med badkar :) är en smula avis på att du kan handla så mycket kläder. själv fick jag beställa böcker för 1000 kr . :(

Postat av: Alexzandra

Moa: Det är ju just det, kan inte beställa men gör det iaf. Blir en ond cirkel :) kör på att man måste unna sig. hehe! Böcker är nått jag inte vill behöva prioritera. huhu

2008-01-25 @ 06:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback