Unusual.

bakelseIdag (läs igår...) har jag gjort något väldigt ovanligt för att vara mig. Jag ska väl inte säga att jag är ego, MEN det ligger inte i min natur att tänka längre ibland. Som att göra fina gester/överraskningar till andra människor. Det är självklart ingen egenskap att hylla men alla är vi olika. Och jag vill självklart göra fina saker för dem jag tycker om men det är lite brist på fantasi faktiskt. Anyways, så pratade jag med Mr
 idag. Han och hans kompis stod och renoverade hallen och så sa han att en fikapaus med lite nybakat inte skulle sitta fel :) Så där kommer vi till något väldigt unusual, JAG gick iväg till bageriet och handlade åt pojkarna. Såklart va dem ovetande! Lite komiskt, när jag stod där så tänkte jag "hmm, nybakat?" menar han mackor lr typ bakelser..... Jag va så töntig så jag ringde 2 vänner och bad om råd. Får ju inte bli fel och jag är ju inte van vid såna här överrasknings grejer. Inte kom jag fram till något beslut heller så jag köpte både Smörgostårta och napoleonbakelse till efterrätt. Dessutom kände jag ju hon som jobbade så hon skickade med extra gottigheter.

Om jag inte va förlåten för julaftonsbravaderna så är jag garanterat det nu. Och jag har fått pluspoäng hos hans vän som träffade mig första gången. haha. Någon baktanke måste man väl få ha. Måste säga att jag lyckats bra med "beeing a good girl this year.." fast man får se till att inte bli föör snäll, tycker ibland att det är mesigt med människor som är sådär snälla och alltid gör saker för andra människor. Säkert en mkt dum tanke så jag fortsätter hålla mitt nyårslöfte ett tag till :)

Det bör tillägas att det va mina absolut sista pengar som gick åt .......

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack..får besked på måndag :)

Postat av: Michaela

Hellooo sweetttyy.. ;) Om du vill ha hjälp med nått till din tre-rättersmiddag så hjälper jag dig jätte gärna :) Kommer gärna och hjälper till innan och förbereder :) KRAMAR

2008-01-12 @ 11:20:45
Postat av: Alexzandra

Michaela: Låter hur gulligt som helst. Kan tänka mig att jag behöver hjälp faktiskt :) jag i köket är ju nästan ett skämt. tss.

2008-01-12 @ 11:49:33
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Michaela

bra bra men det är bara vi höres innan så kommer jag och hjälper dig och det kanske går att göra nått dagen innan :) KRamar

2008-01-12 @ 14:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback