Weekish.

Det blev trots allt en ganska trevlig helg =) En kväll med mitt girlgäng från högstadiet på Redbrick å sen avslutade jag å Bellis kvällen på Melkers, blev dock en kortis iomed att det va loosers night or somethinh :-D Lördagen tillbringades med Moa och sötis hundarna som jag skrev. (Ska ge er en bild ikväll på sötsaken!) Trots att jag va redigt osugen på en stattkväll så får man ju bjuda till, vilket ioförsig slutade hemma i soffan framför OC i slutändan ändå. Men inga tårar fällda för det ;) Söndagen kunde inte tillbringats bättre, åt frukost med my other family och sen blev det filmmys för hela slanten med M.



     
 

Kommentarer
Postat av: Elin

haha snyggt ass ;) hihi.

Ja visst är det så! De gamla vännerna känns ju väldigt nära trots att man inte ses ofta :)

Och ja om kommentaren om martin i badkaret:) Han är ju gudbenådat söt :D haha. hoppas du mår bra tjejen efter det där med handen & allt :S kram

Postat av: Emma

Det är tur att man var på hugget iallafall hehe

2008-07-24 @ 09:42:39
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Eller hur!! :) Handen är mycket mycket bättre, ska förmodligen ta bort stygnen imorn, ljuvligt! =)



Emma: JAjemen!

2008-07-24 @ 09:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback