Hunny i'm home!

ja då ligger man hemma i soffan igen då! det regnar å min plånbok är tommare än vanligt.. Men va tusan gör det när man haft en underbar resa? att min dator krashade imorse gör absolut Ingenting! eh, livet bara stannade upp. alla mina bilder, panik! den är iaf inlämnad så jag hoppas att det inte är några stora problem, fast sån tur har man förmodligen inte! då vet ni iaf varför jag inte överöser er med bilder å multipla inlägg för det är precis vad jag vill göra just nu. :-S puss so long!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag är glad att du är hemma, det känns tryggare för mig. :P Jag undrar om jag skulle få åka och hälsa på dig någon helg? Vill göra lite roadtrips med min nya bil! :P

Postat av: Karin

Hoppas allt ordnar sig m datorn, inte skoj!

Ni verkar ha haft det underbart på semestertrippen! Väntar m spänning på pics!

Kram

2008-07-12 @ 11:08:56
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Haha, du låter som min mamma ;) Klart du får, hallÅ! jobbar ju typ inget så det är bara att dyka upp anytime. Så kan vi köra en Kgatour i din nya bil ;P



Karin: Hoppas jag med, får sjuka abstinens. Dem kommer tro mig, vill ju så gärna dela med mig. Kram

2008-07-12 @ 15:35:34
Postat av: Pauline

välkommen hem :) åkte också gnm europa för ca 1,5 månad sedan. schweiz tar en med storm :)

2008-07-12 @ 16:35:05
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Men du, Alexz!! I så fall kanske jag kan komma på tisdag? Så kan vi gå ut på onsdag? Är det nåt drag på lillördag i Kga? Så åker jag hem på torsdagen, för då ska jag ha kalas hemma. :) Vad säger du om det?

2008-07-13 @ 18:25:32
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är såå avunsjuk på dig, jag har inte varit någonstans nu i sommar, och det ser inte ut som att det kommer bli så heller=P

2008-07-13 @ 20:05:54
URL: http://emmmz.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Pauline: Tackar gumman! :) Visst är det underbart? Vart va ni mer än Schweiz? Bergen tog mig verkligen med storm, dock va det ganska påfrestande att köra i efter ett tag tyckte jag!



Angelica: Det är drag på onsdagsklubben, promise. Dessutom har jag bokat på oss på en födelsedagsfest på en restaurang med alla mina tjejkompisar, så förfesten blir ju där, Blir super`t!! Alla drar sen iväg till statt! När kommer du imorn?



Emma: Avundsjuk ska man inte va, gör något åt det istället vännen =)

2008-07-15 @ 15:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback