Bara att gilla läget.


Jag höll på att gå i personligkonkurs här imorse. Jag öppnade nämligen min mobil räkning på 2750kr. I ungefär 5min tänkte jag "Det va den resan det!" tills jag insåg att den skulle vara betald 31 Juli. * PJUH! Även fast den inkluderade en vecka i Mallroca så ville jag ringa å höra vad jag egentligen betalade för. Och det va 1000kr kostnad från utland och sen var det 2mån på det som va abonnemangsavgiften. Man betalar alltså i förväg. Whatever, det ända som spelar roll är att den inte ska vara inne NU!

Har även hunnit sola och hämtat ut lönen från melkers, inte mycket att hänga i granen där inte. Men iomed att jag räknar allting i B&B-nätter på franskarivieran så blir det värdefulla slantar. Nu ska jag sätta mig å betala in räkningar.
Fukking Ruinerande!

Kommentarer
Postat av: Sandra

samma här...jävla räkningsskit!

Postat av: Karin

stackare!

Önskar man kunde vinna ett par mille men nejnej...

Kgafesten ikväll eller, såg inlägget att du skulle fixa litte moijitos, smaskens!

Ha d fint!

2008-06-26 @ 16:22:17
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sandra: Ish det är mardröm varje gång :-S Bara ge bort massa pengar sådär...



Karin: Eller hur, en mille eller 10 skulle göra mig lycklig ett bra tag! :) Kgafesten å sen statt, wiii! Försöker lyckas med mojitosen först bara, tips?

2008-06-26 @ 17:37:43
Postat av: Sara

Va har du för abonnemang egentligen?? Inte funderat på fast pris, säg hos tele2;P puss snuttis

2008-06-26 @ 19:12:20
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sara: Jag har fast pris 599kr på Telia. 3000 sms och 3000minuter men det gäller knappast på Mallorca vet du! hehe.

2008-06-26 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback