Hey, I`m Johnny Cash.

Sitter och torkar tårarna här efter en väldigt hemsk scen från Cityakuten. En hel familj som blivit påkörda av en alkoholpåverkad snubbe. Som dessutom körde långt ifrån där man ska köra - På vägen. Tänk att vara läkare och först behöva behandla en rejält skadad familj (varav endast en av sönerna kunde räddas) och sen behöva bahandla FÖRAREN som klagar över att han slagit i knät i ratten. Jag tror det är där någonstans jag skulle förlora min läkarlicens.

Ungefär som att vara advokat och behöva försvara en pedofilmördare eller liknande. Jag skulle ALDRIG palla, så därför behöver inte jag besvära mig att försöka bli advokat eller läkare. Nån måste ju göra det jag gör oxå ; ) Hehe!

Skulle behöva en drink nu känner jag, för första gången i.....Mitt liv? har jag satt mig ner och kollat över min ekonomi. Normaltsätt kör jag bara på tills pengarna är slut (typ efter första helgen!!) Som sagt jag skulle behöva en drink nu! Sikken tur att jag precis varit å köpt ingridienser till mojitos som ska drickas ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Lättast e ju om du har en iscrusher men åk till mcdonalds eller max o be o få köpa isen om du inte har någon.

Oj ja det e ju en smaksak hur mycket socker o juice d ska va, bäst o prova sig fram =)

Ha en fin kväll.

Kram

Postat av: m0a

ååh jag vill också dricka drinkar! :)

2008-06-26 @ 18:20:03
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Jag har en riktigt mixer för smooties o så. Det funkar utmärkt, dock va jag dum å trodde att det räckte med 4h för att göra is, det gjorde det inte! å nu kommer jag aldrig mer göra mojitos för jag är sjukt mättas på mynta. :-S



M0a: Gör`t. Bara att komma te mig.

2008-06-26 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback