Ett jäkla knullande.



Inte nog med att mobillarmet inte ringer som det ska! Mina fiskar ser till att anordna förlossning mitt uppe i kaoset. Skulle fräsha till deras hem innan jag drog å tyckte jag hällde ut en unge. Eh, fortsatte hälla ut vattnet men hajade till när jag såg ännu ett stort öga titta på mig ;) Vet jag hur många jag råkat hälla ut. Lyckades rädda en iaf, Han borde heta Survivor typ.

Har fullt skå med att göra ägg mackor samtidigt som jag ska platta håret å välja festival utstyrsel. Ja, ser ni någon med rolling stones tröja ligga i ett dike så är det förmodligen jag. Skämt å sido mamma är ju inne här å läser, vill ju inte oroa henne!!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

jag jobbar hela helgen ;/

Postat av: Angelica Lindvall

Ha så skoj! SJälv ska jag på Where the action is i Sthlm och se Queens of the stone age och Foo Fighters! :D

2008-06-14 @ 09:18:29
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: en

kollan fotboll och skrikit mig hes som en fisk-mås. snart krog runda och tiquila race utta bara helvette. helgen äger för mig del jobbat sen i morse till eftermidddags så kvällen med bal uppsättningar och make up! helgenä bare min;) ha d så kul stumpan

2008-06-14 @ 22:18:46
URL: http://ww.gingerennifer.blogg.se/
Postat av: sarah

hahahaha survivour typ :)

2008-06-15 @ 15:00:33
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hallooo ... hoppas du ha haft det skoj i heljen :) Du var inne och skulle kommentera i mitt inlägg men det står ingen text ?? KRAM

2008-06-15 @ 21:43:37
Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Stackarn, men då kanske du har tur å är ledig midsommar? :)



Angelica: Hopsan! Lät ju spännande. ;D Men va du där i helgen lr när är det?



Jennifer: Haha det låter bra! Man ska leva för helgerna. Låter inte så lockande med tequilarace dock, kan bara sluta på ett sätt juh! ;-S Fast att jobba med baluppsättningar å make up låter ju iaf som en roooligt jobb.



Sarah: Jajemen! Det blir väl bra?



Michaela: Jasså? Jag minns inte nu vad jag skulle skriva?! Hultsfred va en sann upplevelse! hehe.



2008-06-16 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback