What`s your dream???


Är det bara jag eller finns det andra där ute som tycker om att göra 1,3,5års planer?
Alltså att göra listor på saker man vill göra/ställen man vill besöka osv det närmsta året/åren. Jag bara älskar att göra avbockningslistor. Och varje gång jag får bocka av något så blir jag lite stolt över mig själv. Försöker hålla fast vid måttot -  Man lever bara en gång! Och att livet går ut på, ofcourse jakten på lyckan men oxå att uppleva så mycket som möjligt! ;)


Så bring it on bejbs, jag vill höra alla era drömmar & planer

Kommentarer
Postat av: Sara

haha har du märkt min Mr M nu?? har skrivit om honom i typ ett halvår;P men det är ju inte samma person så...:)

Postat av: Alexzandra

Sara: Jag såg det för några veckor sen men påpekade inget, förstår ju att det inte är samma person dock ;) Men jag syftade mer på uttycket.

2008-06-30 @ 11:07:48
Postat av: wooltiti

Skickat mail till dej...

2008-06-30 @ 18:32:27
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Sara

mm, jag vet inte vad jag ska kalla honom ofentligt annars han är ju liksom M.. men hur som helst är det inte han som är viktig i mitt liv nu;P

2008-06-30 @ 21:36:42
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Sara: nej, för min hette Mr M först sen döpte jag honom bara till M. Du får helt enkelt skriva ut hela namnet ;) hehe.



Wooltiti: Jag har inte fått något mail?!

2008-06-30 @ 23:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback