Hett just nu!


R a s t l ö s som man är orkar man inte vänta ÄNDA tills på fredag för att åka till Stockholm. Ne, 2 hela dagar utan att ha något att göra går ju inte för sig. SÅ det blir huvudstaden redan imorn, bussen går 07.30.

Kan någon ringa och påminna mig om att ta ut pengar till bussen imorn bitti? De borde ta visakort alltså. Vem går med kontanter now days? knappt tanter å farbröder....

Så kom jag och tänka på att va tusan ska jag sysselsätta mig med ända fram tills Rosenström på lördag?! Då kläckte pillan idèn om Karlskogafestivalen plus statt på torsdag. Att statt var öppet en torsdag trodde jag aldrig. Ett steg upp för Karlskoga på hett-just-nu-termometern : ))

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

åh jag vill också till sthlm ^^

Postat av: Karin

Lycko, vill m shoppa o må gott!

Ska ha en liten egodag imorgon iofs, färga utväxt eyelashes o bryn

Ha d fint i sthlm!

2008-06-25 @ 03:51:19
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Häng på =-P Den 25e smäller det ju! Typ idag!!



Karin: Jag är nog egentligen mer i behov av färgning av utväxt å såna ting. Men stockholm duger fint istället =) Ha en fin hemma-spa-dag!

2008-06-25 @ 06:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback