Hot or not.

Har precis stått å fönat håret, utväxten blir otroligt synlig när jag står där å grejar. Iomed att det är sommar så blir utväxten väldigt blond. Även fast jag hatar mig själv i blont så blir jag lite sugen. Sugen på att bara tona håret i fortsättningen tills det svarta växt bort och sen ha hederligt blont. Visserligen är det ingen snygg färg, den som växer ut men med lite slingor i olika blonda nyanser så kanske det kan bli freshy. Får grubbla vidare på det =)

Har ni eran naturliga hårfärg?

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Fan vad sjukt. Jag drömde att du blev blond igen och nu skriver du det här. :P Fast jag tycker du är hetast som brunett men jag förstår om du tycker det är jobbigt att färga hela tiden.

Postat av: Aida

du vet att att det e vetenskapligt bevisat att kvinnor som andrar sin frisyr ofta e inte nojda med sitt karleksliv.

hehe

tanker pa dig

x

2008-06-11 @ 13:01:28
URL: http://ilovemi.blogg.se/
Postat av: jennifer

gör det lite ljusbrunt i så fall! inte blondt du är frächare som brownie:D. pussis

2008-06-11 @ 13:25:11
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passar i blont.Man passar bäst i sin naturliga hårfärg.

2008-06-11 @ 14:24:39
Postat av: Anonym

usch nä. jag färgar. Har typ mörkblont/ljustbrunt cendre nått. Funderar såå mycket på att go blonde. har aldrig varit blond men är ganska sugen:)

2008-06-11 @ 20:55:34
Postat av: Ingrid

Och jag vill färga mitt mörkt. aldrig kan man vara nöjd

2008-06-11 @ 23:10:36
URL: http://ingridelgh.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Btw!!! kommer du ner på lördag!? vi är bjudna på en massa invigningar i helgen....jag sitter o tankar lite musik och ljudböcker till resan:)

2008-06-11 @ 23:11:29
URL: http://ingridelgh.blogg.se/
Postat av: Marie

nopsi, jag är färgad. ibland vill jag dock ha tillbaka min vanliga färg. mest på sommaren när det blir så snyggt solblekt :)

2008-06-11 @ 23:50:39
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: NEJ, jag tycker inte det är jobbigt att färga, jag för det faktiskt inte speciellt ofta! När man är blond måste man dock underhålla med frisören mkt oftasre tycker jag :-S Tycker oxå jag är snyggare i mörkt men omväxling förnöjer!



Aida: Hahaha, jag vilken period i mitt liv var det jag kapade alltihop? ;)



Jennifer: När jag säger blont menar jag typ lite ljusbruna/orange/blonda slingor. Så som Joey hade när hon gjorde page. Det är freshy!



Anonym: Du är nog den första som säger det!!



Anonym: OM du aldrig varit blond så är det ju dags att testa, inte svårare än att färga över om du inte blir nöjd :D



Ingrid: Ne alltså lör-tis är alldeles för kort för att flänga till spanien. Tro mig nästa gång du ska dit är jag PÅ. Det är ju sista helvetes passet på midsommar sen är jag totally FREE! Du vill bli mörk å jag vill bli ljus, byta? :))



Marie: Precis! På sommaren när man ser hur fort det bleks så blir man sugen.

2008-06-12 @ 08:19:52
Postat av: Elin

Jag är brunett naturligt, men färgar lite mörkare brun:) du passar nog i båda, svårt, jag har inte riktigt sett ngn bild på dej i blont.Men du passar jättebra som brunett!

2008-07-22 @ 20:15:34
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback