Summerworkic.


Gu va jag älskar när man har så mycket att göra att man knappt hinner hem å vända. Fullrulle ska det vara :) Å förstår ni hur skönt det är med ett jobb man VILL gå till? När jag skulle iväg till Statoil för ett monster-10h-pass-plus-pendling hade jag ångest heeeela dagen innan, kunde inte göra något på kvällen ens eftersom jag va tvungen att kunna sova ut. Snacka om waist of time. Nu längtar jag efter att gå till jobbet. På cafèt missar jag inget eftersom man ser all rörelse på stan å så kan man alltid lura ner vännerna så man får lite sällskap. Ännu bättre när man direkt när man slutar är redo att göra annat. Inget mer hem å byta korvkläder.....

- Vad jobbar ni med i sommar?

Kommentarer
Postat av: Tess

jag e mammaledig ;)

fast i aug börjar jag jobba igen, i hemtjänsten.. helt ok, trivs superbra med arbetskompisarna. =)

Postat av: Johanna

Jobbar på öppna hemtjänsten:) Börjar på måndag men har redan tagit på mig dubblaskift både lördag o söndag:P fyy fan va jag ska resa till hösten:D

2008-06-12 @ 18:43:06
Postat av: Alexzandra

Tess: Skönt att vara ledig å kunna ägna massa tid med familjen då;) Nåra inplanerade trips?



Johanna: usch då! Åker du på o jobba hela midsommar då lr? Jag jobbar dagen efter :-S Förstör ju allt! Vad är det för resplaner? Ska med iväg från Karlskoga!!!

2008-06-12 @ 19:10:45
Postat av: Johanna

Jobbar bara midsommarafton, det är nu i helg jag ska jobba:) Så lite tur hade jag trots allt med schemat:P Har inte kommit så långt som att bestämma vart vi ska åka men bort bort bort härifrån:D

2008-06-13 @ 00:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback