Vad är väl en dag i Karlskoga?

Igår hade jag en riktig semesterfirar dag! Jag å solbrillsen gick ner och besökte jobbet. Sen blev det lunch på picasso. Vidare till stranden med Ingrid men bara för en snabbis för sen åkte vi till donkan och provade säsongsglassen : ) Hann sen bara hem å vända för att åka vidare och bada (3e gången på en vecka som jag badar i svenska vatten!, Woho!) eftersom jag inte ville ligga inne så blev det en omgång till mot donkan för att prova nästa säsongsglass Chocklat dream. Det kallar jag ledig dag! 

idag slog jag dock upp ögonen och kände en väldigt menlös känsla. Hade ingen lust med nånting!! Det är väl tur att jag ska iväg till jobbet så jag får någonting gjort. Dessvärre lär stormen knappast locka folk till att fika/luncha på stan.

Vill bara åka utomlands....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter som du hade en toppen dag.

vad jobbar du med?

Postat av: Alexzandra

Pernilla: Idag jobbar jag på Cafèt - Melkers. =)

2008-06-10 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback