Tjofaderittanlej Hej!

Jag har fått klagomål på min frånvaro senaste tiden. Kanske är dags att börja blogga på allvar igen :) Har haft väldigt mycket i huvudet sen jag kom hem å vart tvungen att ta tag i saker å ting. Mallorca va en riktig rehabs resa, underbart att fly vardagsbekymmren ibland. Tyvärr tog jag igen alla grubblerier när jag landade på arlanda. Men jag antar att ingen påståt att livet ska va lätt!

Nu har jag iaf återhämtat mig från lördagsbravaderna. Den efterlängtade e-type besökte Karlskoga. Haha! Ewe & jag stod längst fram såklart! Jag blev full som ett ägg i vanlig ordning. Vaknade till när mamma ringde 8.15, dags att åka till jobbet. De närmsta timmarna kände jag bara - Skjut mig! Trodde aldrig jag skulle överleva med baksmällan OCH faktum det att *piiiiip* ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ju också stå så nära han!!!!!!

2008-06-10 @ 08:22:12
Postat av: jennifer

hahaha fan vad rtätt alexz:)

Postat av: Alexzandra

M: Det vet jag att du vill ;) Ewe fick ju tom en kram. haha.



Jennifer: Vad va rätt?

2008-06-10 @ 15:38:37
Postat av: ginger

att du stod längst fram!

2008-06-10 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback