Töpshöp is löve.


En heldag i huvudstaden känns i benen, det känns som riktigt kraftig träningsvärk. Det är för roligt hur man kan gå in i en affär och göra över med hela shoppingkassan. Och om man inte hittat något i de första topp-tre-butikerna så börjar man i ren panik springa in i alla tänkbara affärer, man hinner inte ens kolla på kläderna för man har så bråttom till nästa. Och varför gör man alltid över med mer pengar en man ska? Mitt stackars kontokort värker tyvärr oxå efter den här dagen. Jag måste bara säga det igen - Attans va lite man får för pengarna nowdays. Topshop goes fashion goes expensive. 3 plagg = 1750kr.

Jag satt på bussen hem och tänkte att åh när jag kommer hem ska jag lägga mig i ett bad. Rå om mig själv med lite minispa så här på kvällningen, koka lite ägg till imorn bitti och sen räkna ut hur mycket pengar som ska tas med till resan nästa vecka. Tror ni nånting blev gjort? Telefonen ringde och 1h`s samtal senare va sängen prio 1. Så här ligger jag nu med värkande ben å....... med en lång att-göra-lista tills imorgon. Fast man ska väl ha något att göra då oxå :)

Kommentarer
Postat av: lissa

åååh på tisdag åker ja till göteborg o ska shoppa. längtar. topshop finns ju där me så ska införskaffa massa fint:) var e bilderna på de du köpt??? pussss

Postat av: Alexzandra

Lissa: Kommer today, har inte ens packat upp sakerna hur påsarna juh! =) Massa rea i storstäderna nu tyvärr, folk va hysteriska på Zara kan jag lova. Hatar`t!! pusss

2008-06-26 @ 09:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback