Alexz tyder dina drömmar.

sleppingbeautyyVaknade av M`s alarm för 20min sen. Det första han sa va - Lova att aldrig va så elak och kall mot mig igen! What? Då har han tydligen drömt att jag varit nonchalant och allmänt elak mot honom. Kommer ihåg att han drömde precis samma sak för typ 2-3veckor sen. Då hade jag varit med någon annan kille och när han hade gjort slut så hade jag inte brytt mig alls. Så.... Det va nu mitt nyinköpta drömlexion kom användning. Slog upp ordet kyla och vi vart fan mörkrädda när vi såg betydelsen.

-Tillbakahållna känslor, framför allt rädsla; att känna sig nonchalerad eller lämnad "ute i kylan" ibland kopplat till känslor inför döden. Kalla fötter.-

ALLT vi pratat om senaste veckan stämmer in på tillbakahållna känslor. Och rädsla för att bli lämnas ja det säger ju sig självt. Ruskit stämmande. Och att han drömde så här för nåra veckor sen oxå. Han sa till mig att han fick hålla tillbax känslorna för att jag kändes "off" image1872

Så säg mig vad ni drömde så ska jag tyda dem? hahaha.


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag drömmer bara om jobbet hela tiden, hur jag fuckar upp allting.. heh.

Postat av: Alexzandra

Angelica: Haha, nått mer specikt ord? :)

2008-03-27 @ 12:10:21
Postat av: Christel

Grymt! Vart finns det "drömlexikon" att införskaffa?? Jag är helt såld på såna där saker.. hehehehe!

2008-03-27 @ 14:02:55
URL: http://christelsanchez.blogg.se
Postat av: alexzandra

Christel: Köpte den på bokhandeln i stan. Pocket 59kr. Tror dock jag tog den sista men de kommer ju in nytt nu efter rean är slut. Om inte annat fanns det jäkligt mkt under astrologi. Väldigt spännande!

2008-03-27 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback