Att bli riiiik.

sparamoney
Jag är säkert den ända personen i världen som vill bli rik och slippa jobba, inte sant? Skulle kunna tänka mig halvtids jobb. 10-14 vore soft! Problemet är bara hur jag ska bli rik?

Skaffa en tråkig blogg a là blondinbella och tjäna miljoner? Eller börja skrapa trisslotter som en dåre? Inga illa menat mot Bella personligen men jag förstår inte varför hon har 200.000 besökare i veckan, det är sjukt men häftigt! Klart jag är lite avundsjuk. Dels på antalet besökare och även på alla gratis grejer hon får hem. MEN jag kan fortfarande inte förstå det. Vad är det hon skriver om som är så intressant? Har åtskilda gånger försökt ta mig igenom ett helt inlägg men det går inte.. BORED! Jag tror många älskar att hata henne, därav går många in där och bara stöör sig. Tyvärr funkar inte jag så, jag pallar inte att läsa en blogg som jag inte gillar. Ne jag har fullt upp med roliga bloggers som jag måste surfa in på everyday. Vi avrundar här, vill inte verka bitter..

Men när jag ändå har er uppmärksamhet. Någon som vill tipsa om sin eller någon annans blogg? Vill ha lite nytt att läsa =O) tips tips tips!


Kommentarer
Postat av: jenny

hur många besökare har du per dag?

2008-03-19 @ 12:16:58
Postat av: Caroline

jag håller med dig om "blondinbella". har varit inne på hennes blogg också och kikat, men man pallar ju inte att läsa. det står absolut inget intressant överhuvudtaget.
det är nog som du säger, att folk är inne o kollar hennes blogg för att dom stör sig! visst, alla stör sig väl inte. men många..
jag läser ju mycket hellre din blogg än hennes!:)
ha det bra!
kram carro :)

Postat av: Tess

brukar alltid ha bikini men i år e jag faktiskt lite sugen på baddräkt, finns så många sjukt snygga!

mm jobba 10-14 hade inte vart helt fel ;) lr jobba två dagar i veckan! hehe ..

2008-03-19 @ 13:21:59
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jenny: pendlar mellan 150-200 :)

Caroline: Det är med andra ord så man blir rik och får många besökare - genom att vara störig! hehe.

Tess: Har själv köpt den vita längst upp till höger, fast jag har inte próvat det än... Kör på många olika bikini`s o i år även "baddräckt" så man kan välja lite på semestern :D

2008-03-19 @ 15:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback