Att döpa på fyllan.

fyllebravader

Det är roligt hur man gör på fyllan ibland. Alltid lika intressant att kolla igenom kameran och mobilen dagen efter. Dock har jag alltid mobilen i väskan när jag är inne på krogen. Men när jag har den till hands så slår det aldrig fel. Dagen efter hittar man nästan alltid nya nr i telefonboken. Det roliga är vad man döper dem till. Allt ifrån Playern, Mrs Stockholmo, P, 87an, SnyggElin o Tränarn. Vart får man dessa inte så fantasifulla namn ifrån?

Idag fick jag bevis på att jag inte är ensam om denna fina egenskap. Jag hade nämligen blivit döpt till något väldigt skumt (kan inte ens uttala) av någon jag inte ens minns att jag träffa. Hahaha. Och inte kan man byta heller, har dem en gång blivit döpta så måste det förbli så.

Har ni nå skumma grejer ni gör på fyllan? Säger ni nej så ljuger ni =-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

kameran är ju klart ens bästa o värsta vän unde fyllan...alltid nåt att skratta åt dagen efter...o gråta oxå, eftersom man ser hur snygg man tror man ser ut, men egentligen ser man ut som trash....hehe...

ah de där med telefonnummer är kul...jag brukar döpa alla till typ en bokstav, heter de Peter så blir det ett P o heter de Anna så blir det ett A...tror du det är svårt att komma på vilka de är dagen efter...hehe o det värsta är de brukar inte stå med på eniro.se heller *hehe*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback