Chanel phone, my dear...

chanelphone 

Normalsätt byter jag mobil väldigt ofta, lr ja.. Ofta och ofta. Har inte samma i mer än ett år iaf. Dels för att de hela tiden kommer ut med nyare, fläshigare mobiler som jag kan förälska mig i. Vad som därför är väldigt konstigt är att jag haft en TEGELSTEN i 7mån. Mitt fina guldnokia gick döden till mötes i Augusti och sen dess har jag haft mammas karl`s gamla jobbmobil, ja ni hör ju... Den funkar iaf, typ! Har inte velat gå och köpa någon bara för köpandets skull. Det är väldigt noga med mobilens design för mig sörrni. Blingi`t ska det vara =)

Så här till våren brukar det alltid ges ut massa söta kreaktioner och det börjar faktiskt hända grejer nu. 7mån senare har jag nämligen hittat MOBILEN jag vill ha. Chanel, my lööve. Coco phone, ge miiig.

Nu är bara frågan, finns det nått pris på skönheten och vart ska man få tag i denna?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback