Det är de små grejerna som gör det...

Something you've been dreaming of for ages will finally be yours!
 It's not too good to be true. .

- Där hade vi Dagens horoskåp! :)

Igår drog jag och M iväg till Statoil vid midnatt och handlade
rostasbröd och ost. Wooho, va trevligt det var. i 5års tid levde ju jag med en riktig nattmänniska (då tyckte jag många ggr de va lite jobbigt) med tanke på att jag skulle upp till skolan. Men nu märker jag att jag saknat såna där små knäppa impulsiva saker. Såna där små saker som att sitta och äta toast mitt i natten kan göra vardagen
till snäpet roligare.

Idag blir det lunch på
Karlskoga`s sushi ställe =) Spännande när man får se en person testa sushi för första gången. Har sett ganska många spotta rakt ut.  haha.

love



Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh vad jag saknar sånt där implustjosan oxå... minns en natt jag o adde låg vakna skitlänge o sådär, sen helt plötsligt blev vi röksugna o åkte till statoil 4.30 köpte cigg, bara sådär...kanske inge bra med cigg, men det var impulsivt=)

2008-03-14 @ 11:02:23
Postat av: Alexzandra

jennie: JA men visst, det spelar ingen roll vad man gör bara det att man drar iväg mitt i natten för att man är sugen på pannkakor, röka lr ett bad? :) sånt där älskar jag verkligen!

2008-03-14 @ 11:14:55
Postat av: JEnnie

Så gör fan jag med ibland...håller igen påd agen o äter på kvällen, tror inte det är bra o det är säkert därför jag har mkt ont i skallen, men det känns bäst så;)

2008-03-14 @ 11:25:57
Postat av: Sandra

Haha ja jag har varit en implus människa, antal tattoo är ren implus, samma sak som antal möbler o resor runt om i sverige..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback