HääRliigA dag.

rosendal

En ganska intetsägande dag har det varit. Om det är nått så har den gått i nostalgins tecken. Först tog jag mig en lång promenad i morse till Rosendal, där jag växt upp och lekt som barn. O det är underligt hur platserna har förändrats. Allt är så litet, skogen man byggt kojor i under flera års tid har krymt. Mja, kan bero på att jag blivit större =) anyways så satt jag i lekparken och gungade lite brevid huset jag växt upp i och det är verkligen en så underbar plats! synd att saker ska behöva förändrats så... Efter det gick jag till kronis och handlade grejer till att göra en "riktig skolmats lunch"  och vad annars kan det vara om inte Potatis, fiskpanetter och filsås? Lina & Ewiss och jag jublade varje gång det va tisdag och dags för fisk.

Nu ska jag packa lite för min långweekend till Göteborg. Ska bli så kul & skönt att komma bort några dagar.

På måndag ska jag föresten jobba på guldfynd vilket jag är jätte glad över. De ringde idag och frågade. Även om de bara är ett par timmar så är det underbart med omväxling & att få klä upp sig lite (i mot på statoil där man klär NER sig...) dessutom är det bra att ha foten kvar inför framtida jobb.

rosendal rosendal

Inte en chans att man kan ha haft en dålig uppväxt i det här kvarteret : ) Allt ifrån kurragömma i soptunnorna, knacka dörrar, dunken och blomförsäljning. Hahaa. Va problemfritt allt var som liten. LoVely <3

Kommentarer
Postat av: krilla

när bär resan runt om i europa av då?

2008-03-05 @ 17:14:51
Postat av: Alexzandra

Krilla: 7 april =)

2008-03-05 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback