Home sweet home då...

Tåg är väl för härligt? Ser fram i mot mitt tågåkande här om en månad. Gör mysigt juh, och X2000 är verkligen the shiiiit :) funderar på att ta med datorn ner i europa, kan man surfa ombord på tåget i Europa måntro?

Sitter och småler för mig själv på tåget. Folk tittar irriterat upp från sina böcker när ungar tjuter och gnäller. Själv höjjer jag bara volymen på ipoden. (Högst upp på packlistan till resan - IPOD!)

Aja, eftersom jag satt mig i en sån där nice sits igen (left out of money) så tog jag mig inte ens hem från k-hamn. Tur att jag har såna snuttepojkar som ställer upp för mig ibland =)

NU - PIZZA & sista säsongen av tusenbröder, vill inte att de ska ta slut. Så jäkla bra juh!

Kommentarer
Postat av: Jennie

va lika dan när jag kikade på tusenbröder=) !!

Postat av: Marieh

Ipod är det bästa! Jag skulle inte klara mig utan min tror jag. =)

2008-03-09 @ 22:49:12
URL: http://Marieh.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennie: Hallå, sista säsongen! OMG. Ilska, sorg, lycka, vrede, frustration. Shit bästa säsongen helt klart :)

Marieh: Jag har inte lika starkt begär men när det är dags för promenad eller långåka så är den är vän på vägen. hehe.

2008-03-09 @ 23:50:17
Postat av: joey

välkommen hem. när får man se pics på allt inhandlande då?=) haha, inte ens pengar till bussen? hur fan ska du klara dig tills nästa lön? men du verklar ju somsgat alltid få ihop det=)

2008-03-10 @ 17:17:00
Postat av: hanna

när ska du dra iväg på resan då?

2008-03-10 @ 17:17:27
Postat av: Alexzandra

Joey: Klara mig resten av månaden? Jag har aldrig haft kvar pengar så här länge någonsin. va fan det är ju bara 2vec kvar. Woho!! Inhandlingen utlovar jag till imorn ;D

Hanna: 7e april dras det iväg, vill du med? ;D

2008-03-10 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback