I need...

anteckningsblock


Of anteckningsblock kanske. Jag är en riktig lappLisa. Jämt när jag kommer hem från jobbet har jag fickorna fulla med lappar. De är fyllda med listor och anteckningar om allt från shopping till vad jag ska skriva om i bloggen. Alltså jag äger ju faktiskt en anteckningsbok, skulle aldrig klara mig annars. Men ibland känns vissa saker så pass aktuella och viktiga att jag måste skriva dem någonstans där jag vet att jag tittar. Som handen. Så här brukar det se ut då, som nu till exempel : )

Att ni inte ser va det står är mindre viktigt. Det är bara töntigt anyways. hahah!

Kommentarer
Postat av: petra

nu vill vi allt se vad du shoppade =)

2008-03-25 @ 21:37:22
Postat av: Alexzandra

Petra: Nu så, halva shoppingen idag & resten imorn =)

2008-03-25 @ 23:25:53
Postat av: Jennie

Trodde bara det var jag som antecknade vad jag skulle blogga om ;)

Postat av: Alexzandra

Jennie: Hehe, samma här! töntig man är :)

2008-03-26 @ 19:46:01
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback