It`s a wunderful day..

muskelkärring


hejhej Vinterland, ja när jag tittar ut genom fönstret känns det som att det är December. Ioförsig brukar vi inte ha sånt här fint "vinterväder" i December så nu ljuger jag ju. Men snö ute är det iaf. Fast grejen är att jag bryr mig inte riktigt. Jag är ledig i 5vec och det kan ingen ta ifrån mig förutom jag själv. wiiihoooooo.

Förövrigt vaknade jag nyss upp ur en zombiedröm. Ni vet i stuk med 28dagar senare när alla som blir bitna förvandlas till zombies. Det va jag och ett fåtal andra som va instängda i badrummet. Vi va de ända som inte blivit smittade. Eloge till oss. Slog handen genom rutan,hoppade ut och sprang som en dåre...Tomten kryllade av zombies men det ända jag kunde tänka på va att jag hade en glasbit i handen.

Nu, of to the gym...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback