Jag och mina miljoner...

freedom

Så vitt jag vet satt det över 3000kr på mitt konto i torsdag`s. Nu sitter det bara 17kr kvar. Förstår inte alls. Tror jag drabbats utav hm, monki, din sko, gina, topshop, stadium, lagerhaus, åhlens..... Ja så är nog fallet! :) Har visserligen 150kr i jackfickan åh dem ska räcka till en 7-jädrars-kväll. Efter en låååång fika med en gamal kollega från Gbg så kom vi fram till att det antagligen är min inställning till pengar som gör att jag alltid alltid får det att gå ihop. Jag menar skulle jag börja oroa mig för att mina pengar är slut 3dagar efter lön så skulle det antagligen gå åt skogen. Istället låtsas jag som att jag är miljonär och tänker inte mer på det. Det funkar ju finemang =))

Visserligen kan detta få konsekvenser. Som att man blir sittandes i en taxi i NY och är skyldig chauffören 20$, lr så får man inte ut jackan ur kroggarderoben, lr bilen ur garaget.... Eller som idag, ingen frulle förens plockmaten på 25års festen ikväll =) MEN det är ju sånt man skrattar åt så här efter. Riight?  I bet my mom kommer skratta när jag ringer från Berlin för att jag missat tåget och inte har pengar att ta mig hem :-O  uupsie.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,det skulle väl va typiskt dig.

2008-03-08 @ 12:41:28
Postat av: me

tråkigt för dig o vara fattig. 3000 kommer man inte långt med

2008-03-08 @ 18:22:15
Postat av: Alexzandra

Mamma: SKOJA INTE ;p

Me: Ne, en shopping helg i storstan så är inte 3000kr mkt att tjooa för. Men det är bättre än inget :)

2008-03-09 @ 13:40:06
Postat av: me

absolut..=)

2008-03-09 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback