Kalajs.

Känner att jag inte riktigt ligger på top just nu. Varken med bloggningen, jobbet, träningen, kosten lr socialt. Hm.

Bjur iaf på lite bilder från helgen. För min del va det ganska mkt soffligga och sötsaksätande. Men man behöver väl såna helger oxå ibland förmodar jag.

emmiojag

Asså, neej, jag hade inte munktröja på mig på festen. Men jag frös så innibomben så innan fölket dök in så. Festen hade förövrigt en touch of gold. Good for me, fick inviga mina guldshoes som jag köpte för mååånader sen!

Tog även min oskuld på
cheescake, både en och två gånger. Mmm..

   

25åringar

25 åringarna.
(3 ÅR kvar för mig, tack & lov) fast jag måste erkänna att jag vart sugen på att börja planera min egen 25års fest efter denna kväll. hehe.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback