När det bara går fel...

kinky

Ärligt. Inte nog med att man åker iväg och jobbar 10h dagen efter utgång. Då man på sin höjd orkar sig ner till donkan för lite bakfylle mat och sen ligger framför tv`n resten av söndan. När jag står och väntar på bussen, FÖRGÄVES så visar det sig att det inte gick någon 22.05. Att ringa mamma va inte ens att tala om och de andra jag ringde låg ju så mysigt nerbäddade i soffan, GOOD for U bitches :-I tog mig friheten att låna en hyrbil. Vet ju att chefen skulle tillåta det men jag ville inte ringa o väcka honom. Så, allt ordnade sig... Äntligen ett steg närmare sängen. Ska låsa upp porten, fjooooortis skrik kommer här ur alexzandras mun. Nyckelhelvetet har Bella. Som inte svarar, som är på bio i örebro. Fick åka hem till mamma o hämta reserven. Sitter i bilen o är så irriterad på allt och alla och tycker minsan att fan nu är jag värd lite glass på min "ätar-mat-dag" MOT Statoil för att inhlandla en påse godis. Så den sitter jag och njuter av nu, fasligt trött dock...

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Känner igen det där.. allt går åt helvete på en gång typ.. story of my life..Men men.. gött att du fick godis iaf.. =)

2008-03-03 @ 11:15:09
Postat av: Barbie

Gumman, kanner verkligen igen mig! Jag lovat att om jag hade varit i narheten hade jag kommit och hamtat dig direkt. Ibland har man stunder da bara allt blir fel! Du var sa vard godis iallafall:)

Postat av: Alexzandra

Jimmy: Skillnaden va ju att dagen gått hur bra som helst o sen bara åt skogen :S Godis va gott. haha

Barbie: Eller hur, va hände med vänner in need? stod ju där o frös för bövelen. :-S Men tillslut blev de ju en varm hyrbil iaf.

2008-03-04 @ 00:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback