När man längtar till lön.

sexy

Måste verkligen understruka vilken frihet det är med bil. Det blev hyrbil hem igår, natten va väldigt lugn så jag kunde åka hemåt redan kl 03. Jag va så himla trött så de va uppskattat. Dessutom blev de ju ett par extra ledighets timmar idag då, gick från sängen till bilen och vidare till gymmet. O nu ska jag hugga in på den läängsta kebabrullen jag nångonsin sett.

Morgonen höll dock på att få katastrofala konsekvenser. När jag gick hem från "kebaberian" så hoppade min sista 100ing ur fickan. När jag kom hem och insåg det höll jag på och få
panik. Jag menar det skulle innebära att jag skulle få klara mig utan min nyfunna kärlek cheesecake-glassen ända tills på torsdag. Ja, ni hör ju! Så jag gick tebax de ynka 100metrarna det är till kebabplacet och där låg den och väntade... på att komma till sin rätta ägare :) pinsam jag är va?

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, vad gör man inte när man är en kvinna i nöd? jag skulle gått tillbaka för en tjuga faktiskt. jag vill med ha lön! tiden borde gå snabbare!

Postat av: Alexzandra

Marie: ja sista 20an som ska gå till bussen kanske :) haha.. Mest av allt skulle jag vilja ha dubbelt så hög lön och gärna var 14e dag ;P

2008-03-16 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback