Neeeeeeeeeej.

Min absoluta idol genom tiderna har drabbats utav cancer med mkt hög dödlighet. Jag vet när jag va liten och tänkte att HAN skulle jag gifta mig med. Jag frågade faktiskt mamma vart han bodde och sa att jag skulle ställa mig utanför hans hus. Räknade ut hur gamal han skulle vara och blev skräckslagen av bara tanken att en sån här (enligt mig den snyggaste man som gått på denna jord.) skulle dö ifrån oss en dag. På något sätt så påminner han om pappa, på den tiden trodde jag dock att pappa skulle leva längre än denna man. Idag är han 55år gamal. Håller tummarna för att allt ska gå väl och att han ska bli minst 100! ;.-)


patric

Läs artikeln här.

Kommentarer
Postat av: A

Jag är precis lika krossad! Han var ju så fruktansvärt het i Dirty Dancing!

2008-03-06 @ 19:25:30
Postat av: mandy

bara för att lugna ner dig lite. Doktorna har nekat till detta rykte och säger att han har en låg nivå av denna sjukdom och att han svarar bra på medicinen och att det inte borde vara nån fara. :)

Postat av: Alexzandra

A: JAAA ;`((

Mandy: Ja och med risk för att låta ytlig nu men han får nog ganska mkt specialbehandlingar iomed att han är kändis och ligger på en del pengar ;-S Vilket fall som helst, så hoppas jag du har rätt!

2008-03-07 @ 09:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback