Nytt till sovrummet?

Har fått hem min väggtext för över 2vec sen men har fortfarande inte satt upp den. Känns ju inge kul när jag inte har råd att hämta ut alla framkallade kort som ska sitta på samma vägg :-I måste bli prio 1 när lönen kommer. Har ju legat lite lågt med lägenheten senaste 2månaderna.

Inom en snar framtid tänker jag iaf klicka hem den här fina väggdecorationen. Har tjatat om en väggkarta lääänge, som jag kan sätta gula,gröna & röda nålar på. Beroende på vilka platser jag besökt, planerat och vill till.... MEN tyckte denna helsvarta skulle göra sig så fint i mitt sovrum så jag bojkottar nog de där nålarna o kör på denna istället.

väggdec

Priset på denna är 750kr
Fler väggdecorationer finns på
inreda.com


Kommentarer
Postat av: Karin

Fint!
Ska gå in på sidan o kolla!

Jaså e d alltså mycke socker i dom???
Jag har ju inte så stor koll...

Ha de

Postat av: Hanna

Till viss del kanske men hemma har inte varannan manniska en pistol i strumpan. Antar att det ar darfor dom ar sa ackligt trevlliga har i usa. Men de va som sagt nyss tva styckna har i NC i min alder som blev skjutna.

2008-03-17 @ 13:20:41
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
Postat av: sandra

Jäklar så snyggt =)

2008-03-17 @ 13:21:34
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Hanna: Så sant så. Det är ju lite fler människor i USA så självklart ser man det som att det händer mer saker där. Tycker dock jag läser på de svenska kvällstidningarna varje dag att människor mördats. Den 15åriga flickan som hittades naken och död i Mora och ett 18årigt par som hittades döda i sin lägenhet i veckan. Jag ser inte att brottsligheten är så stor med tanke på antalet invånare. Det snarare målas upp som så farligt. På 2 dagar har det bl.a varit 4 pistolrån i kristinehamn. Tror folk har gått o blivit psykos. Hoppas iaf att du ska känna dig trygg och "hemma" där borta. Du kommer ju vara där ett tag =)

Karin: Det måste du göra, mkt blandade och fina stuff =)

Sandra: Ah, har inte sett någon ha så, lite uniikt juh!

2008-03-17 @ 13:57:51
Postat av: Tess

skitsnyggt!

2008-03-17 @ 15:10:30
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Wysteriia

riktigt coolt att ha på väggen ju! :D

2008-03-17 @ 19:25:17
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Emma

här är min blogg :)

tänkte på en sak som jag glömde säga till dig förut när vi jobbade. du ville ju ha några pass lediga. tänkte på fredag? du jobbar väl natt då? jag kan ta det passet om du vill va ledig? :)

iofs så kanske det är massa natt rutiner som ska göras då som inte jag kan? :\ hmm.. jaja, jag ställer ialf upp då om du vill va ledig :)

2008-03-17 @ 23:46:25
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback