(O)organiserat.

image1885

Dags att städa upp på skrivbodet maybe? Mina vänner kan inte sluta störa sig på att jag samlar alla bilder på skrivbordet. Alltså alla oanvända bilder. Ibland försöker de tom vara snälla och lägga in dem i en mapp. Precis som att jag inte vet hur man skapar en ny mapp :))  Men lägger jag in bilderna i en mapp känns det som jag glömmer bort dem. Vill ha dem så nära till hands som möjligt när jag behöver en bild till mina blogginlägg. MEN bilderna fortsätter långt utanför skrivbordet nu och då blir det desto svårare att hitta dem. Därför ska jag äntligen ta mig i kragen and clean up this mess...

< Förövrigt så hade jag igår mitt högsta besöks antal på 3mån. Men FAN va dåligt det är med kommentarer. Älskar ju kommentarer så va inte blyga. Skicka ner lite trams till mig :) >

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

Postat av: Angelica Lindvall

Det där fattar inte jag heller, hur kan besökarantalet vara så högt och så är det kanske högst fyra, fem kommentarer man får på hela dan?

2008-03-27 @ 15:02:48
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Jennie

Sådär gör jag med, lägger med mina oanvända bilde rpå skrivbordet...hehe

2008-03-27 @ 15:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Alexzandra

Angelica: Ne, what a fuck! Vill ju ha coments :)

Jennie: Oh jisses jag är inte ensam, pjuh!

2008-03-28 @ 07:54:44
Postat av: fikison

åååh vad fin bakgrundsbild! vad är det för bild? kan du inte lägga upp den på bloggen så att man kan sno?

2008-03-29 @ 16:29:21
Postat av: Alexzandra

fiksion: Here u have girl :) http://www.lundlund.com/hair-stylists_make-up/mike-lundgren/7878/45650

2008-04-01 @ 08:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback