"Press"- Shopping & Godis frukost...

Jag sitter i min vän Emelies lägenhet i västra frölunda. Hon bor 200 meter från frölunda torg. Så vore det inte för att jag ska ta en fika med en gamal kollega så skulle jag stanna där och shoppa hela dagen. Men desutom hann jag inte med monki igår så jag ska ta en sväng in där innan våran muffin-fika. Göteborg har världens godaste muffins och jag har längtat alldeles för länge efter en sådan!

Shoppingen gick ganska segt igår, tror inte det blev något förens sista hm affären. Nu sitter jag istället och tänker att jag kanske handlade allting där BARA för att handla något. Ska ta mig en provrunda här hemma och känna efter sen tror jag en del åker tebax. För en gång skull är jag lite vettig i huvvet och tänker att det är bättre att köpa "wow" grejer som man fastnar vid, vid första ögonkastet. Jag menar jag skulle ju knappast dö av att de satt pengar kvar på kontot när jag kommer hem. : ))

Jag har en viss "outfit" som jag vill ha men till det behövas ett par skor. Testade dem jag tittat ut igår men tyckte de va alldeles för lååånga. Så nu funderar jag på ett par vita Reebok eller Converse (tro mig när jag säger det, jag är SÅ långt ifrån converse-person man kan komma!!) men de är liksom vita och högre så de känns lite diskret ändå. Jaja. 

Emelie & jag satt en timme igår och pratade drömmade om allt från delicatobollor, glass till nybakad bröd från bagarn. Det slutade i ett gäng cookies & en stor påse lösgodiiss. Efteråt låg vi och beklagade oss som man alltid gör :-P

  

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, de vita Reebok-skorna är skitsnygga!

Postat av: Angelica Lindvall

De vita Reebok-skorna ska du ha! Själv har jag ett par i svart/rosa. Alexz i Converse kan jag inte ens föreställa mig! :p

2008-03-07 @ 11:18:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Ida: Ah, det fick bli dem :)

Angelica: Ne jag kan inte heller tänka mig i dem. Fast det finns ju helvita, så ganska diskret. Men det blev reebok skorna ändå, hittade ett par till schyst pris på barnens avd?! Ingen skillnad på utseendet men 200kr billigare, som hittat :)

2008-03-08 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback