Say hallelujah.

angel

Va fan, jag tog mig aldrig till gymmet. Stod ute och väntade förgäves, mamma visste tydligen inte om att vi skulle träna kl 10. Och så va jag ju inne på det här med Örebro idag. Så, jag beger mig nog till gymmet ikväll istället.

Har sån energi, TROTS snön som i vanliga fall säkert skulle göra mig deprimerad SÅ känner jag mig som en virvelvind, ska ta till vara på det och städa :) Det kan snöa i en vecka och det gör inget. För jag har blivit, (heter det upplyst?) och det känns som att jag öppnat upp helt nya möjligheter med livet genom detta. Inga krav, inte för mkt planering utan bara leva i nuet. Dag för dag.

Städa va det ja. Sen bjur jag på lite shopping bilder när jag kommer hem från Örebro.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Gingerjennifer

tur att någon har någonting attt ta kort med både min mobil kamera o digitalaren är pajsing. synd om mig

Postat av: Alexzandra

Jennifer: Fy fan, fast själv har jag ju fan inte ens en telefon som det finns kamera på. Inte varken mms-funktion lr ljudlösfunktion. Dags att uppgradera sig maybe? ;D

2008-03-25 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback