Seperationsångest.

Varför kan man inte ta EN bild och vara nöjd? Nee, man måste ta "samma" bild 100ggr i olika vinklar. Shaaiiise. Kan ju tro att jag är egenkär eller liknande. Jag försöker rensa ur min kamera men det är seperationsångest kan jag meddela. Trots att de är på datorn så kan jag inte radera dem från kameran. Tänk om datorn strejkar? jeje, jag har framkallat de viktigaste men ÄNDÅ. Varje gång jag tar en bild måste jag leta igenom över 600 bilder för att hitta den. O jag tror även vännerna börjar störa sig att de jämt står minne fullt och då måste jag leta upp EN bild att kunna radera. Hahaa.

   

Föresten, måste ju sätta in en hyllningsbild för Snygga Joey (vänster). Det va hon som fick mig att klippa av håret. :)) tack gode gud för det. Brevid har vi min snyggis Belliis.

joey&bellliis

jagisvartpage

En svart page ser ni här :) Hoho.

Kommentarer
Postat av: Gingerjennifer

en page o en tuff plutmun:) ska ha födelsedags party 29 mars! you must be here;P puss. minns inte om jag bjudit dig men you are welcome!

Postat av: Junitjej

Var med och tävla om smink:
http://junitjej.blogg.se/1204565303_vinn_smink.html

2008-03-04 @ 13:45:18
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag tycker det är supertrist att vi inte går på dejter ala sex and the city :) men men..;) haha

2008-03-04 @ 13:49:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Gingerjennifer: Jo då du bjöd mig och jag tackade nej. Dels har Angelica i Borlänge inflyttningsfest då o jag tackade nej till den pga att de är min sista utgång i kga innan jag reser bort ett par veckor så :.) får ta`t nån annan gång. Pluttmun is the shhiitt, lr neee?

Wysteriia: ja, fast egentligen hur bra är deras dejter? De verkar gå åt skogen jämt ju. :-S Fast det skulle va kul att dejta lite bara för att ha gjort det. Lite erfarenhet lixom!

2008-03-04 @ 16:30:22
Postat av: Pauline

Du är såå SNYGG i pagen!

2008-03-04 @ 17:01:12
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Pauline: Tack snygging, jag trivs faktiskt enormt bra : )

2008-03-04 @ 17:07:22
Postat av: yenny

Du är lika snygg oavsett frisyr tycker jag! Helt galet!

2008-03-05 @ 12:56:13
URL: http://glife.se/sweetholycrap
Postat av: Alexzandra

Yenny: Nu när jag ser tebax på det långa håret tycker jag ju att jag såg förjävlig ut då, haha! Men man tackar, jag menar du med bloggvärldens snyggaste sval liksom :)

2008-03-05 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback