Shopping på G

shopDet va ju länge jag stod mig på Göteborg shoppingen. Inte direkt.

Som ni vet har jag lagt resorna på is. Så nu när en relativt bra lön landade på kontot för sisådär en timme sen, så har jag ju lite cash över. Tror bestämt att det blir en liten tur in till Örebro här i veckan. Handla lite saker till lägenheten från Indiska och lite mer vårkläder. Har fortfarande lite svårt att låta den där Thailand resan gå, jag hoppas nästan att biljetterna är slut imorn när jag ringer. Då är det ju inget att göra lixom. Jag tror faktiskt jag klarar mig ändå. Thailand finns kvar. Har ju känt mig ganska tillfreds med att inte åka utomlands i sommar utan vänta till hösten. Den svenska sommaren är verkligen guld så vem behöver åka bort? Vi har ju Västkusten, Gotland, Göteborg & mysa lilla Karlskoga. På sommaren är alla platser underbara =)

Bortsett från 2 helgpass så har jag 5vec ledigt. Även om resan är inställd så tänker jag ta vara på de här lediga veckorna. Speciellt helgerna. Bara vakna en lördagmorgon, fint väder utanför fönstret. Hoppa i kläderna för att ge sig ner till stan för en lunch på paris. Det är ledighet det! Vill bara planera in roliga saker varje helg här framöver. Och sen självklart spara lite pengar till Angelicas och min weekend till Paris. Där är det nog inga svårigheter att bränna pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback