Slappa timmar.

Min mors kyckliggryta har precis fukkat min mun. Den är gudomlig så när hon nämde att det fanns rester kvar i kylen va jag inte sen att snappa åt mig allt!

Idag åkte jag till gymmet bara för att få unna mig. Och brevid mig står det en
fet jäkla godis påse, dock orkar jag inte en ändå bit just nu. Magsäcken är allready fylld med
chicken! Men jag ska spendera ett par timmar framför tvn, internet & läsa lite bloggar så det kommer nog gå ner.... Har "tagit ledigt" imorn, ska bara ta det lugnt (bortsett från ett inbokat vattenspinning pass och en eventuell långpromenad beroende på vädret!) Dock såg jag nu när jag kom hem att guldfynd ringt och sms`at ang jobb i morgon och kanske även torsdag. Morgondagen sa jag bestämmt nej till, det är inte min starka sida att tacka nej till jobb. Men nu känner jag verkligen att jag behöver stressa av lite. Blir kanske jobb där på torsdag INNAN nattpasset på Statoil. Hoppas på det ;P

realx




Kommentarer
Postat av: pernilla

jaja jo så är de nog men skönt med nya kläder iaf och för mig lir de ju nytt och ha på statt så =)=)

Postat av: Alexzandra

Pernilla: Dock inge kul att komma i samma outfit som någon annan på statt, fy bevareemig.

2008-03-18 @ 23:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback