The break up - Ledsamt ;`((

Mina ögon är trasiga! Länge sen jag grät ordentligt.

dräggfull


Ja, så då vet ni varför jag är ledsen. Det här är ju inte vardagsmat att gö människor man bryr sig om ledsna. Antar att de inte var så genomtänkt av mig att hoppa från att vara sambo till att börja dejta en ny på nolltid i höstas. Nu är det dags för mig att ha egen tid. Böcker, träning och semester.

Jag måste bara tilläga att jag är så otroligt glad att jag träffat denna människa - Han är lätt den godaste/vettigaste människan jag någonsin stött på. Och vi är inte osams på något sätt. <3

Kommentarer
Postat av: Gingerjennifer

underbart att ni är vänner. du ska lyssna till ditt hjärta fast kropen i blad vill annorlunda. you rock girl! va kostade resan? löve

Postat av: Wysteriia

*skickar en kram*

2008-03-20 @ 20:02:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Flygbiljetten kostar 3000:- =P ja ibland får man väl försöka lita på känslan som säger att något är fel..

Wysteriia: Tack gumman! Det värmer jätte mkt:)

2008-03-20 @ 20:06:29
Postat av: Barbie

Hoppas du mar ok gumman! Det var nog anda det basta du kunde gora. Se nu till att ta tid for dig sjalv och om du anda kanner att du inte vill vara sjalv sa finns jag alltid har i NY:)
Love you
(ps. haller pa och svarar pa ditt mejl:))

2008-03-20 @ 20:54:58
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: ggingerjennifer

va bara????????n
för en vecka då?

2008-03-21 @ 09:26:30
Postat av: Alexzandra

Barbie: Hehe, du känns väldigt långt borta dock ;-S skulle behöva en långt powerwalk med dig nu. Va så trevligt med morgonpromenixen innan du flyttade tillbax till NY. Ska verkligen försöka ge mig själv tid, vet ju att det är det jag behöver!

Jennifer: 2vec. :)

2008-03-21 @ 13:07:53
Postat av: m0a

OOhh Thailand låter mysigt ! men det andra verkar mindre roligt ! :(

2008-03-21 @ 16:59:53
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Aleexzandra

Moa: Ja nu blev ju inte nånting av de där bra tyvärr... :-S

2008-03-21 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback