22års partaj.

image2155

Det blev lite blandat göra under gårdagen. Tog en promenad hem till Evelina vid 19 med vin, presenter & high heels. Utifall ni vet :) Det va en typisk tjejkväll, poppade 90-tals disco, dansade, shotade ABSINT, päronlikör, jäger.... En salig blandning och jag känner mig ärligt lite sliten idag. Wickan va det sämsta nånsin, STENDÖTT! Så efter 01 trallade Ewe och jag därifrån... Skönt att komma hem och faktiskt va i ett stabilt skick, dock rekommenderar jag inte att mata fiskarna i mörkret samtidigt som man är en smula påverkad. Idag får de ingen frukost, bantar jag så bantar dem =)) Lördag = Invägning.

Hatar att gymmet inte öppnar fören 12 på lördagar. Har ju varit uppe hur länge som helst här...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket :)

Postat av: Angelica Lindvall

Klockan 12 är ju apsent! Här öppnar de iaf 9.. :p Jag har gått ner ett halvt kilo sen förra lördan, så nu väger jag 1,5 mindre. Hur är det med dig snuttan? Have fun tonight! ;)

2008-05-10 @ 16:17:11
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Kamilla

Haha... skräll att det blev 90-tals disco när Evve höll i partajet! hehe... :D

2008-05-11 @ 09:59:42
URL: http://milixen.blogg.se
Postat av: alexzandra

Angelica: Goodie girl :) jag vart själv förvånad när jag ställde mig på vågen igår, lyckligt förvånad! Hade gått ner 0.8kg. Fast jag lär väl äta upp det idag på lillasysters födelsedags kalas. haha.. Men imorn är det nya tag, nya möjligheter... Gymmet öppnar bara 12 på lördagar.

Kamilla: Eller hur! Fast inte mig imot, är precis lika dan :D

2008-05-11 @ 10:46:02
Postat av: Kamilla

Ja, jag med! ;)

2008-05-11 @ 17:13:09
URL: http://milixen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback