A couple of hours to go...

image2235

Fy tusan va uppstressad jag är. Är back in bussines på Melkan, jobbat 10-15 idag : ) Och eftersom jag bokade resan imorse så har jag haft en hel del på checklistan.

- Hämtat ut flygbiljetterna.
- Hämtat tågbiljetter till Stockholm.
- Hämtat ut mina Bikinis från Victoria Secret.
- Utnyttjat min intjänade bonus på Hm. Blev ÄNNU en bikini, solskyddafaktor, solskyddande shampoo, ansikts-hår-masker o lite kläder :)
-Vart och fixat så jag kan skicka MMS och använda internet på nallen.

Nu, PACKA!! Sen ut och äta med M ikväll. Han drar till Norge i 10dagar så det blir long time no seen.

Puss På er!!
Ps. Ibland önskar jag att man hade en anonym blogg. Ds
Dock betyder det mer när folk kommer fram till än och säger att de älskar ens blogg<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart bäre hän? Du och Nagelica är ju resgalna! =D

Postat av: Emma

Men jag tackade ja till ett annat jobb som var mycket bättre :)

2008-05-26 @ 19:24:11
URL: http://larssonwestermark.blogg.se
Postat av: A

Den är verkligen bra :)

2008-05-29 @ 15:53:07
Postat av: Alexzandra

Johanna: det bar av till magaluf ;) Ska du säga, du är inte så långt efter du heller. hehe!!

Emma: Oki då! :)

2008-06-04 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback