Alkohol gör dig impulsiiiv

image2219

Man är väl för rolig! Hur man handlar med alkohol i kroppen : ) Jag kommer ihåg nu för 2år sen. Det va då Sandra å jag träffades första gången. Hon satt och blev masserad av en kille i en soffa på wickan. Jag hade supit mig full i bilen på väg hem från Västerås flygplats. Vilket fall som helst hade min dåvarande pojkvän beskrivit hur hon såg ut så jag visste att det var hon. Därför slog jag mig ner i soffan där brevid dem. Hon tittade på mig med en blick som sa - Och vem fan är du då? Hahha. Presenterade mig som P`s flickvän och på 2sek var vi igång med planerna. Vi sprang runt på hela wickan och berättade för alla att vi skulle åka till Turkiet! Och det gjorde vi. Och även året efter det... OCH nu ser det ut som att vi åker i år igen. Närmare bestämt på Torsdag. Alexz loves spontaneous people <3 och ärligt med dem priserna som finns på sista minuten nu så kan man inte tacka nej. Skulle de va så, så skulle jag inte ha något imot att ligga i en solstol och läsa ut mina myinköpta böcker i Turkiet istället för på min balkong. Ensam or with someone. Helst med en paraplydrink i handen image2218

Kommentarer
Postat av: THE SHOPAHOLIC GIRL

Hej!

Tänkte bara tipsa om att den lila blommiga toppen kommit in igen i storlek 36,38 samt 40 finns på hemsidan. Ha en bra dag!

Kram TSG

Postat av: Sara

åh va gött:) vart i turkey ska ni? Själv åker jag till Alanya 29/7;) ska bli wunderful hehe pussas

2008-05-23 @ 12:39:41
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sara: Tar ospec isåfall, Antalya. Så man får ju se vart man hamnar :) Det är bara en impulsgrej så det spelar ingen roll. Ska till Turkiet senare i juni/juli sen, då blir det Marmaris. Har varit i Alanya 2år i rad, riktigt underbart!!

Shopaholic: Tack för infon. Dock behöver jag 34 :-S

2008-05-23 @ 14:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback