Återbäring Hm - wiiiii =P

hmåterbäring

Jag trodde det hade skett ett misstag när jag öppnade upp kuvertet från Hm. Det låg nämligen värdecheckar för 1000kr i. Hallelujah. Det va nästan så att jag sprang ner till stan på en gång. MEN insåg att jag förmodligen skulle köpa massa imupulsköp som jag ändå inte vill ha i slutändan. Roligare att spendera pengarna i hm affär som har lite större utbud. Tidigare år har jag typ fått en 50lapp då och då. Aldrig fått så här mkt, good stuff alltså. Visserligen va jag tvungen att handla för 15.000kr för att få checkarna men på 1år, inte så farligt juh. Gjorde min dag lite granna faktiskt ..... image2194

Kommentarer
Postat av: m0a

Vaaa ? oj skiit vad mycket. du får hemskt gärna dela med dig :)

Postat av: Wysteriia

Shit så mycket *vill också ha* ;P

2008-05-16 @ 13:55:21
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Marieh

Tack så mycket. =) Jag ska jobba på en turistbyrå vilket är så himla roligt eftersom jag är utbildad inom turism!
Gud vad kul med dina värdecheckar, inte helt fel att få en sån härlig överraskning en fredag! =) Trevlig helg på dig.

2008-05-16 @ 14:10:04
URL: http://Marieh.blogg.se
Postat av: Karin

Åhh det där e lycka!
Har oxå fått från H&M ska öppna det alldeles strax men jag tror dock inte det e 1000kr men några kr iaf =)

2008-05-16 @ 15:17:54
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Emma

Det lönar sig att dra det där kortet, själv glömmer jag det jämt.

2008-05-16 @ 15:28:58
URL: http://sirikit.blogg.se
Postat av: Alexzandra

M0a: Ah, det va inte väntat men helt klart behövligt då jag är luspank ;S Fast som sagt i den här stan hittar man ju inget..

Wysteriia: : ) Det kommer nog ett kuvert till dig oxå.

Marieh: Ne, inte nog med att det är fredag liksom. Ska man få pengar på det oxå =)

Karin: Ja lite lyckas man ju spara ihop tydligen. OM man drar kortet vill säga!

Emma: Det får det bli bättringar på då! ;)

2008-05-16 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback